Het is hier geweldig! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu Het is hier geweldig! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu

Het is hier geweldig!

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

07 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Bon nochi lieve allemaal!

Weer een nieuw reisverslag vanuit het mooie Curaçao. Langzaam aan begin ik echt te wennen hier, ik heb mijn plekje gevonden! Soms vergeet ik gewoon dat ik op Curaçao zit. Totdat ik in de verte de zee zie, met palmbomen erbij.. Dan besef ik het weer eventjes. Ik heb hier zolang naar toe geleefd, en we zitten alweer 5 weken op Curaçao.
Deze week is er bezoek uit Nederland!! Demi haar familie is op Curacao, gisteren zijn ze aangekomen, ik ben heel blij voor Demi, die nu lekker bij haar familie is. Dat betekend ook dat ik het huis voor mezelf heb, ook wel eens lekker! Maar toch is het met z'n 2en leuker. Gelukkig heb ik genoeg andere huisgenootjes waar ik leuke dingen mee kan doen.

Nu demi niet thuis is, denken de enge beesten dat ze mij gezelschap moeten houden.. Gisteren een hele grote kakkerlak op mijn aanrecht! Waaaahhhhh.. Ik rende naar naar buiten, en riep de jongens. Die moesten hem maar weg halen voor mij.. Gelukkig kwam Ariel me gelijk helpen, en was de kakkerlak snel weg. Vandaag was ik weer zijn hulp nodig.. Een mini salamander op mijn nachtkastje.. Waar komen ze toch vandaan? Zelf durf ik ze nog niet weg te halen.. iets te eng!

Stage word ook steeds leuker, het is soms wel wennen en soms denk ik, wat doe ik hier? Maar vaak vind het het heel leuk en kijk ik mijn ogen uit! Ook in het ziekenhuis loopt er af en toe een kakkerlak rond.. Heel normaal blijkbaar, want niemand reageert zo geschokt als ik..

Vorige week was het 2 dagen 'slecht' weer. Als het hier slecht weer is, schijnt de zon niet echt, maar is er ook geen wind. Als er geen wind is hier, is het niet uit te houden. Gevoelstemperaturen van zo'n 44 graden. En ik maar afvragen waarom ik zo zweette.. Ook hebben we eventjes regen gehad die dagen, hier kan het ziekenhuis niet tegen trouwens.. De plassen water lagen in sommige gangen, niet overal zijn ramen, en je hebt binnenplaatsen waar geen muren zijn.

Het afgelopen weekend hebben we leuke feestjes gehad. Vrijdag was een full moon party, we waren iets te vroeg (als eerste..) maar na een tijdje werd het echt leuk! ook was er een vuurwerkshow op het eind, super vet! Zaterdag gingen we naar Jan Thiel, mijn weekend op het strand door brengen kan ik wel aan wennen! 's avonds was er bloomingdale festival. Weer een feestje op het strand, altijd goed! Zondag gingen we naar cabanabeach, een strand vlak bij ons. Altijd als ik daar ben voel ik me heel verwend. Het is echt een plaatje, blauwe zee, mooi strand, strandbedjes waar we op liggen, palmbomen om ons heen, allemaal heel luxe! En vanaf 3 uur happy hour, mojito cocktail, altijd goed! Daarna gingen we door naar Mambo Beach, dit was er naast. Moest om zondag heel leuk zijn.. Ik geloofde dit nooit echt, op zondag kun je geen 'feestje' hebben. Maar wat was het leuk!!Het begon om 18.00 met een happy hour, nog steeds goed! We hebben gedanst, gelachen en gedronken. Wat een leuke spontane avond, redelijk optijd weer naar huis, want de nieuwe stage week begon weer. Ik was afgelopen dagen ook echt kapot. Maar deze week heb ik niks te doen na stage, dus kan lekker bijkomen. Heerlijk op mijn balkon, film kijken! (met een trui aan, de wind koelt het toch wel af, en heb ik het best koud soms.. Ik ben wel de enigste die dit heeft, huisgenootjes zitten nog in hempjes en korte broeken haha!) Oh en ik luister Guus Meeuwis muziek. Want over 3 weken komt Guus Meeuwis op Curaçao!! Ik kom alvast in de stemming, dit word vast een geweldig feest, want dan is mijn bezoek er ook!!

Het is in Nederland al weer nacht.. Het tijdsverschil moet ik toch soms nog wel aan wennen. Hier is het 9 uur, zo maar naar bed, om kwart over 5 gaat de wekker voor een nieuwe stage dag, het vroege opstaan kan ik nog niet echt aan wennen..

Ohja, ik vind het super leuk dat jullie allemaal lieve reacties geven! Daardoor blijf ik het schrijven volhouden;) Masha Dankii!!

Succes allemaal in het koude Nederland, sla de winterkleren maar alvast in.. Geniet ik nog even van de Zon! Liefs Gerlin.

  • 07 Oktober 2015 - 09:25

    Hendrien:

    Ook al hebben wel elke dag contact, het blijft leuk om deze reisverslagen te lezen! Vandaag nog precies 3 week tot wij er zijn! Dat is de helft van wat je nu op curaçao zit.. valt best mee toch! Ik heb er heeeel veel zin in dushi <3 ! We gaan leuke feestjes maken, want we hebben wat in te halen! tot snel, dikke kus xxx

  • 07 Oktober 2015 - 16:09

    Anja:

    yyyeeeehhhhh ... weer een mooi verslag. de winterkleren inslaan hoeft nog niet hoor het is hier voor nl begrippen best mooi weer. zulke dingen te zeggen is een beetje gek aan steken haha.
    nog een paar weekjes en dan komen wij het mooie eiland ook bewonderen en kijken we of jouw verslagen echt kloppen. gisteren even bellen was ook wel gezellig en we moeten gauw maar een weer op Skype. lieve Gerlin vooral blijven schrijven al hebben we anders contact dit blijft leuk.
    succes met stage en met je huisdieren :) love joe...

  • 07 Oktober 2015 - 22:24

    Wim:

    Mooi Gerlin ook langs deze weg blijven we op de hoogte hoe jij je vermaakt daar
    Geniet er van en tot over 3 weekjes

  • 10 Oktober 2015 - 22:29

    Marit:

    Hoi Gerlin, met die leuke berichtjes van je is het hier ook zomer.
    Marit

  • 12 Oktober 2015 - 12:05

    Meta:

    Hey gerlin,
    Weer een prachtig verhaal, de week hangt met feesies aan mekaar lees ik hahahahaha.
    Hier is het koud bbrrrrrr.Tamara heeft gisteren de 4 mijl gelopen zo trots op haar, aangezien ze haast niet aan sport doet. Ze had het leuk gehad met de Appie team, daarna zijn ze nog uiteten geweest. Zo dat was mijn verhaaltje weer. En weer heel veel succes Gerlin, we blijven je volgen.
    Dikke smok van Alle Dekkertjes uut Noord Sleen.

  • 12 Oktober 2015 - 20:12

    Buuv Henny:

    Wat mooi al die verslagen. Weet zeker dat menigeen jaloers is. Die enge beesten dat is niks voor jou. Gelukkig heb je hulp om ze te verjagen. Geniet nog maar effe van alles. Groetjes en kus

  • 15 Oktober 2015 - 22:33

    Bettie:

    Zooo leuk om je zo toch een beetje te kunnen volgen

  • 20 Oktober 2015 - 18:52

    Tamara:

    Alweer een super mooi verslag, zo leuk hoe jij alles verwoord. Ik geniet er gewoon van. Ik mis je wel Ger, je leuke verhalen en het werken op de zondag is ook rustiger, Niks aan. Doe goed je best en geniet ervan als je familie langs komt!!!!! Hele dikke kus en knuffel van tammmie Xxxx

  • 21 Oktober 2015 - 16:56

    Meta Dekker:

    YEEEEEEEHHHHHHHH nog 1 week Gerrie en dan komt je familie langs....joehhhhhhhhh.
    Wat gaat de tijd toch snel.
    Dikke KUZZZZZZZZZ.

  • 23 Oktober 2015 - 23:44

    Ankie Meiners:

    Leuk om weer een stukje van jouw ervaringen te delen.
    Het is bijna zover dat de familie komt, dat zal zeker een heel bijzondere periode worden.
    Heel veel plezier met elkaar. Voor allemaal een dikke kus. Xxx Ankie

  • 25 Oktober 2015 - 14:46

    Janet Kemfers:

    Hoi lieve gerlin
    Het schiet alweer lekker op met je stage
    En nog n paar daagjes dan komt de familie al haha
    Lekker ff knuffelen en dan nog n paar weken en ben je,er alweer
    Fijn om te lezen en horen dat je
    t zo goed naar je zin hebt( op die rare beesten na,dan he)
    Dit pakken ze niet meer af meidie..
    Geniet er nog ff van en doe demi de groeten
    Liefs van ons allemaal
    Doeghhhh

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2015

De tijd vliegt!

27 Oktober 2015

Nog 1 nachtje slapen!!!

07 Oktober 2015

Het is hier geweldig!

28 September 2015

Strand, Zee, Zon, Cocktails, Genieten

14 September 2015

Alweer 2 week op Curacao
Gerlin

Ik ben Gerlin Mulder en ben 19 jaar oud. Ik doe de opleiding verpleegkundige, en zit nu in het 3e leerjaar. Voor mijn opleiding ga ik 4 maand naar Curacao, om daar stage te lopen.

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 6738

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 Augustus 2015 - 23 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: