De tijd vliegt! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

04 December 2015 | Curaçao, Curaçao

Steeds kreeg ik berichtjes: schrijf je nog eens wat op je waarbenjij.nu? Jaa komt goed, doe ik nog wel! en nu ik inlog, snap ik waarom. Bijna 6 weken niks geschreven. en ik kan je zeggen, dat afgelopen 6 weken zijn ook echt voorbij gevlogen!

Om te beginnen bij mijn vakantie met bezoek.. Wat was dat genieten! Als verassing stond ik op hato (het vliegveld) toen kregen we bericht dat ze 2 uur vertraging hadden.. iets mis met het vliegtuig dus ze stonden stil op aruba.. Gelukkig was Demi bij mij, en vermaakten wij ons best. En na 2 uur later was het eindelijk zover, het vliegtuig was geland. En stond ik bij de aankomsthal te wachten, tot ik ineens mama, papa, hendrien, henk en kristel eruit zag lopen! zo fijn om hun weer te zien, maar ondertussen ook wel gek dat ze hier zijn..

We zaten bij Jan Thiel, ik sliep lekker bij hun. Eindelijk weer een normaal huisje, lekker slapen in de airco, een warme douche en natuurlijk bij m'n familie zijn! We hadden gelijk een leuk feestje, wantja, Guus Meeuwis was op Curacao! Groots over zee, wat een geweldig feest!! Wat was het genieten!! 11 dagen lang hebben we leuke dingen gedaan. We zijn naar Klein Curacao geweest, een onbewoond eiland maar net een paradijs, daar gesnorkeld met schildpadden.. Die zijn zoo leuk! Ook hebben hendrien, kristel en ik met dolfijnen gezwommen! Dat was ook zo leuk en bijzonder! Het was echt een vakantie om nooit te vergeten! Ook liet ik hun mijn stage plek zien. Nu merkte ik echt hoe erg ik gewend ben hier, iedereen was onder de indruk van de dingen die ze zagen in het ziekenhuis. Maar voor mij is het al vrij normaal!

En na 11 dagen genieten kwam het moeilijke gedeelte.. het afscheid! Stiekem wilde ik wel weer mee naar Nederland, lekker naar mn eigen huisje en leuke dingen doen met m'n vriendinnen! Maar ik ging terug naar m'n huisje hier in Curacao, gelukkig waren Denise en Demi bij me en hadden we het al snel weer gezellig!

Gelijk begon ik weer met stage, de eerste dag na m'n vakantie was heftig. Gelijk een reanimatie.. Ik hoefde niks te doen maar keek toe, het voelde heel vreemd. Op school leren we wat we moeten doen, maar als je het dan in het echt ziet is het toch heel wat anders.. De rest van mijn stage weken waren erg leuk, ik leer zo veel en het is heel interresant. Nog maar 2 weekjes stage en dan is het voorbij.. Gek!


2 weken geleden was de sinterklaas intocht. Die beste man kwam ik vanuit Spanje naar Curacao varen. Dit was een groot feest, in nederland heb je allemaal sinterklaas liedjes. Hier heb je veel tropische muziek, en sinterklaas liedjes in het papiaments met een caribisch tintje. En ja, hier hebben ze gewoon sinterklaas met zwarte pieten, en iedereen vind het geweldig!

de rest van de weekenden zijn we echt aan het genieten. Lekker naar mooie stranden, cocktails drinken en af en toe uiteten. we beseffen steeds meer dat we nog maar heel kort hier zijn.. Gek idee, dat het straks afgelopen is en ik weer terug naar Nederland ga. Ik heb er zeker wel zin, maar ga het hier ook zoveel missen!

Tot over 19 daagjes Nederland!

Liefs Gerlin

  • 04 December 2015 - 19:35

    Bettie Boekholt:

    Heey..leuk dat we weer wat horen!! Nog ff dan ben je weer lekker thuis :) Geniet nog ff en tot gauwww

  • 04 December 2015 - 21:36

    Anja:

    yyyeehhhh :) inderdaad het was heel gezellig en mooi. nog maar 19 dagen en je bent alweer thuus.....
    kan niet wachten.. kuzzzzz en tot gauw!!

  • 09 December 2015 - 21:00

    Evert En Geertje:

    Mooi om te lezen dat je het zo naar de zin hebt. De tijd gaat toch wel heel snel. Zo ga je weg voor 3 maand en nu ben je er al bijna weer. De verhalen horen we wel met kerst. Geniet nog even de laatste weken. Groetjes Evert en Geertje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2015

De tijd vliegt!

27 Oktober 2015

Nog 1 nachtje slapen!!!

07 Oktober 2015

Het is hier geweldig!

28 September 2015

Strand, Zee, Zon, Cocktails, Genieten

14 September 2015

Alweer 2 week op Curacao
Gerlin

Ik ben Gerlin Mulder en ben 19 jaar oud. Ik doe de opleiding verpleegkundige, en zit nu in het 3e leerjaar. Voor mijn opleiding ga ik 4 maand naar Curacao, om daar stage te lopen.

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 944
Totaal aantal bezoekers 6729

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 Augustus 2015 - 23 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: