Nog 1 nachtje slapen!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!!!

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

27 Oktober 2015 | Curaçao, Curaçao

Waaah morgen komt mijn lieve familie al op bezoek! Papa, mama, Hendrien, henk en Kristel!! Toen ik net op Curaçao aankwam was dit echt een punt waar ik naar uit keek! En nu is het al zover.. Iedereen zegt het: Je moet genieten want de tijd vliegt, en ze hebben gelijk, de tijd vliegt echt voorbij! Ik zit al op de helft nog 8 weken en ik vlieg weer terug naar Nederland. Gek idee, zoveel voorbereidingen zolang naar uitgekeken, en nu zit ik hier alweer 8 weken. Morgen avond komt 'mn bezoek' aan, ik ga gelijk naar hun toe, en slaap bij hun in de villa. Ik heb net mijn koffertje ook al gepakt, het voelt een beetje of ik ook op vakantie ga! Lekker slapen met airco, en een warme douche nemen, dat heb ik echt gemist!

De afgelopen tijd ging heel snel, ik moet gewoon goed nadenken over wat we allemaal gedaan hebben. Het leven hier word al een beetje normaal.. Sweekends mooie stranden bezoeken, en savonds feestje vieren. We hebben wel weer leuke feestjes gehad! Een apres ski party en dit in curacao ;). Het was eindelijk weer een nederlands feest, waar we stonden te springen en in de polonaise liepen, dit hadden we erg gemist! Afgelopen weekend hadden we weer een Hollandse avond, met Dre Hazes. Zelf nog op de foto met Dre gekomen, ookal herkende ik hem helemaal niet.. Demi wou op de foto met hem, en ik zei net iets te had uh wie is dat? Oepss.. De hollandse avond had een Hollandse afsluiting, een hele harde regenbui! iederen ging snel schuilen, Denise en ik bedachten ons niet en gingen de dansvloer op, samen dansen in de regen het was best fijn! regen is hier gewoon lauw, en het was de hele avond al zo warm dus even afkoeling!
Zaterdag zijn we naar een struisvogelboerderij geweest, een keer iets anders dan het strand! Het was heel leuk, je kwam aan en er liepen allerlei beesten, kippen, varkens, papagaaien, pauwen, leguanen. En natuurlijk struisvogels maar die liepen veilig achter een hek! We gingen mee met een tour hier vertelde een hele leuke gids van alles over de struisvogels. We mochten ze ook nog voeren, heel eng.. Maar het moest natuurlijk even voor de foto, ook was het leuk om te doen hoor! Daarna mochten we op een struisvogel ei staan, om te voelen hoe sterk deze is, heel sterk! Als afsluiting aten we Struisvogel-carpaccio. Er was een restaurant bij, waar je van alles kon bestellen van struisvogelvlees, gek idee maar het was lekker!

Voor de rest is het hier echt genieten! Vandaag is het alleen slecht weer, veel regen.. Ben ik een keer een dagje vrij.. Regent het! Tijdens het typen werd ik even afgeleid.. Een heel hard alarm, paar huizen verder op, maar niks te zien, en niemand kijkt op of om.. Heel normaal. Wat ik hier ook elke avond hoor zijn sirenes van politie of ambulance, net als in een film dit ben ik helemaal niet gewend vanuit het rustige Noord Sleen. En overlast van honden. Er zijn hier heel veel straat honden, onze buren hebben veel honden.. Savond hoor je alleen maar honden blaffen, dicht bij en ver weg. Ik denk wel een stuk of 15 door elkaar heen.. Heel normaal hier..

Ik ga weer, lekker genieten van mijn vakantie! en aftellen, nog ongeveer 30 uur totdat ik mijn familie hier heb! waaah leukk!

Liefs Gerlin.

  • 27 Oktober 2015 - 18:49

    Kristel Lubbers:

    Ja, ik kan niet meer wachten om je weer te zien! ❤️

  • 27 Oktober 2015 - 19:03

    Julia:

    Heel veel plezier met je familie en vrienden!! Geniet er van Ger! Xxxx

  • 27 Oktober 2015 - 19:05

    Hendrien:

    Ik ook nietttt❤

  • 27 Oktober 2015 - 19:23

    Marlon:

    Veeel plezier met je familie en vrienden!

  • 27 Oktober 2015 - 20:39

    Anja:

    Yyyeeeehhh. Kan niet wachten. We kunnen nu zeggen. .. tot morgen.
    Dikke kuzzzz van ons
    ...♡♡♡♡♡♡♡

  • 19 November 2015 - 12:21

    Meta Dekker:

    Wat een prachtige fotos van curacao, waren even bij je pap en mam geweest. heel veel gezien en wat een een mooi land. mooie dolfijnen,een hele ervaring rijker, kunnen ze niet meer afpakken:) Hier is het echt herfst dus je zit daar wel goed Gerrie met het weer. Nog even en je gaat alweer terug naar holland.
    Nog heel veel plezier daar en werk ze nog even. Doe je de groeten aan Demi en jullie zijn toppertjes.
    Dikke smok van de Dekkertjes X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 December 2015

De tijd vliegt!

27 Oktober 2015

Nog 1 nachtje slapen!!!

07 Oktober 2015

Het is hier geweldig!

28 September 2015

Strand, Zee, Zon, Cocktails, Genieten

14 September 2015

Alweer 2 week op Curacao
Gerlin

Ik ben Gerlin Mulder en ben 19 jaar oud. Ik doe de opleiding verpleegkundige, en zit nu in het 3e leerjaar. Voor mijn opleiding ga ik 4 maand naar Curacao, om daar stage te lopen.

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 6739

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 Augustus 2015 - 23 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: