Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Gerlin Mulder - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje!

Door: Gerlin Mulder

Blijf op de hoogte en volg Gerlin

24 Augustus 2015 | Nederland, Nederland

Zo'n anderhalf jaar geleden zaten Demi en ik in de klas en kregen een mailtje over een informatie bijeenkomst over buitenlandse stages naar Curaçao of Suriname. Dit leek ons wel wat, naar Curaçao, altijd lekker weer, mooie stranden, leuke feestjes en daarnaast ook nog stage lopen!

Toen we naar de bijeenkomst waren geweest wisten we het zeker, we gaan solliciteren!! Na het brieven schrijven mochten we op gesprek. Wat een geluk, we mochten samen op gesprek, dit was beter dan alleen op gesprek.
Na ons gesprek wisten we het al bijna zeker, we worden vast uitgekozen! Het was een erg leuk gesprek, en degene die het gesprek leidde was ook erg enthousiast. Eind december kregen we het berichtje, we zijn aangenomen, we mochten mee doen aan het project, en 4 maanden stage lopen in Curaçao in het ziekenhuis!

We hebben ongeveer 6 bijeenkomsten gehad om alles te regelen, hier leerden we de ander studenten kennen. Na alles geregeld te hebben is het bijna zover, nog 1 weekje en dat zitten we al in het mooie Curaçao. Waar we zolang naar uitgekeken hebben, gaat nu bijna beginnen.

Ik heb er erg veel zin in! Maar word nu ook wel een beetje zenuwachtig.. Maar dat hoort er allemaal bij. De laatste week ga ik de laatste dingetjes regelen, spulletjes kopen wat ik mee moet. En natuurlijk leuke dingen doen, met de lieve mensen op me heen!

Liefs Gerlin

  • 24 Augustus 2015 - 19:06

    Roelina:

    Wordt vast fantastisch!! Zet hem op zus!!!❤

  • 24 Augustus 2015 - 19:13

    Anja:

    Joehoe :)

  • 24 Augustus 2015 - 19:34

    Inge Poelman:

    Spannend. .maar ik blijf jullie volgen..dikke knuffel. .

  • 24 Augustus 2015 - 22:06

    Maaike:

    Je gaat daar vast een hele mooie tijd hebben, maar ik ga je well missen hoor

  • 31 Augustus 2015 - 08:12

    Ankie:

    Dank voor het adres van je blog. Ik ga je volgen. Leuk.

  • 31 Augustus 2015 - 19:46

    Bettie:

    Super meid!! Leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen!! #yougogirl!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerlin

Ik ben Gerlin Mulder en ben 19 jaar oud. Ik doe de opleiding verpleegkundige, en zit nu in het 3e leerjaar. Voor mijn opleiding ga ik 4 maand naar Curacao, om daar stage te lopen.

Actief sinds 24 Aug. 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6747

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 Augustus 2015 - 23 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: